кинофильм «Hav Plenty»

кинофильм «Hav Plenty » (p) 1998
режиссер

Fire [Babyface & Des’ree] Keep It Real [Joy B. & Coko feat. Jay-Z] I Can’t Help It [Shya] I Can’t Get You [Blackstreet] Tears Away [Faith Evans] What The Hell Do You Want [Az Yet] I Wanna Be Where You Are [SWV feat. Missy] Any Other Night [Chico DeBarge] What I’ve Been Missing [Changing Faces] Ye Yo [Erykah Badu]

 

 
Fire
 

 

 

You’re ridin’ in my car

I turn on the radio

I’m pullin’ you closer

But you keep tellin’ me no

You say you don’t like it

But I know that you’re a liar

‘Cause when we kiss

Late at night

You’re takin’ me home

You say you wanna stay

But I want you to go

I say I don’t love you

But you know I’m a liar

‘Cause when we kiss

Fire, fire, fire, fire

You had a hold on me right from the start

A grip so tight, I couldn’t tear it apart

My nerves all jumpin’, acting like a fool

Your kisses might burn (Might burn), but my heart stays (Stays) cool

Well, Romeo and Juliet

Sampson and Delilah

Baby, you can bet

They were burnin’ with desire

If I say split (If you say split)

Then you know that I’d be lyin’

‘Cause when we kiss

Fire, fire, fire, fire

When we kiss

I’m on fire

Your tenderness (Tenderness)

Gives me desire (Ooh, gives me)

I can’t resist (I can’t resist)

Your tender lips (Tender lips, your tender)

When we kiss

Ooh, fire, fire

On fire, fire

When we kiss (Kiss, kiss, kiss, kiss)

I’m on fire (Baby)

Your tenderness (Your tenderness)

Gives me desire (Gives me desire)

I can’t resist (I can’t resist)

Your tender lips (Your tender lips)

When we kiss (When we kiss, oh, baby)

 

 
Keep It Real
 

 

 

Huh, cheer

Understand this, right, uh

How real is this, cheers

Jon B., Coko, Jigga

Uh-huh, understand what we tryin’ to do

(Keep it real, love) Right, right (Keep it real, love)

Keep it real, love [Always hook up], keep it realer than real

Keep, uh-uh, keep it realer than real, uh-huh, yeah, right

(Always keep it real, love) Right, check it off

[You have got me stuck] (I’ll hook you up, love) Keep it real (I’ll

hook up right)

Keep it real, what (I’ll hook you up, love) keep it realer than real

Keep it real, huh, uh, uh

Me and you been kickin’ it for some time

Shorty, you ain’t let me know what’s on your mind

I remember when cheatin’ on my girl was once my steez

But the love’s so good, you got me on my knees askin’,»Please can we?»

Make love tonight, feel so right

Hold you tight, take my sweet time

To let you know how I am feeling for you

So tight, your love is right

Keeps me up, girl, all night

I love the way you hook me up, girl, will you

Always hook you up (You, baby, baby) if you keep it real

Your love, girl, I’ll keep it real (I’ll keep it real, baby)

You have got me stuck on how good it feels

It feels so good to me, my baby

Boy, you know I’m sittin’ here outta my mind

‘Cause I never thought I’d find someone to spend my time with

And the way you’ve opened up to me

Lets me know that you’re the one for me, so tell me can we

Make love tonight, feel so right

Hold me tight, take my sweet time

Let me know how you feel, my love is real

So tight, your love is right

Keeps me up, boy, all night

I like the way you give it to me

Always hook you up if you keep it real

Your love, girl, I’ll keep it real [Just keep it real]

You have got me stuck on how good it feels

It feels so good to me, my baby [Boy, it feels so good, baby]

Always hook you up if you keep it real

Your love, girl, I’ll keep it real [Ooh…ooh…yeah…]

You have got me stuck on how good it feels [Hoo…]

It feels so good to me, my baby [Yeah…hey…yeah…]

Yo’, realer than my late night creeps, you understand me

The genuine article, I can’t fade sleep

Jay-Z, king of the one nights

I can’t stay forever, love, I get it done right [Always hook you up]

And I shall return to sweat out your perm

Cutie, I would truly do damage to your dooby

That’s the deal, ma, that’s the deal of the deal

I keep it real, what, I keep it realer than real, word to my life, Jigga

Always hook you up if you keep it real

Your love, girl, I’ll keep it real

You have got me stuck on how good it feels

It feels so good to me, my baby [Ooh…ooh…ooh…]

Always hook you up if you keep it real (I’m gonna) [You gotta] (I’m gonna)

Your love, girl, I’ll keep it real [You gotta keep it real]

You have got me stuck on how good it feels

[Hey…hey…hey…hey…ey…hey…yeah…yeah…yeah…]

It feels so good [So good, baby] to me, my baby (I’m gonna be real with you, babe)

Always hook you up [Baby] if you keep it real [Keep it real, yeah…yeah…]

Your love, girl, I’ll keep it real (I want your love, baby)

You have got me stuck on how good it feels [How good it feels, baby, yeah…]

It feels so good to me, my baby (Ooh) [Let’s keep it real]

Always hook you up (Always hook me up now) if you keep it real

Your love, girl, I’ll keep it real (Always hook always hook me up)

 

 
I Can’t Help It
 

 

 

I can’t help it

If I’m falling

For your lovin’ now

My sweet baby

I can’t help it

If I’m falling

For your lovin’ now

My sweet baby

Lately I find myself

Doing crazy things

Thinking of no one else

And I know this just ain’t me

I know my friends may laugh

But that’s okay

‘Cause the f unny thing about it

I’ll keep doing it anyway ‘cause…

Must be love

My heart’s pounding fast

And in my mind

I wonder will it last

When you’re gone

I wonder where you are

And as a matter of fact

There is no doubt

I think I’ve gone too far

Wooh, wooh, wooh

I can’t help it

Baby, baby, baby…

Wooh, wooh, wooh…

I can’t help it…

 

 
I Can’t Get You
 

 

 

I can’t get you out of my mind.

Your love is one of a kind.

You give me so much of yourself.

I swear don’t want nobody else.

Baby, love what can I do. Your killing the trust that I gave to you. You

took me for granted so sad to see your running around

town playing games on me. All day and night I’m thinking of you. Call me

a fool. I’m just so confused. After all that I’ve been through I’m still

in love with you and I can’t.

Baby girl what could I do I told you once before your girl

player haten on you. She played me close one to many times I had to

putit on her she was so damn fine. I don’t know what she told you. But,

I bounced apart our love one time. Took her to my house. Layed her on

the couch. Set it in frame to do her ass out.

So, what about the girl in the six four.

She needed a ride from the jam and being the man that I am I said she can.

And what about the girl in the drop top with the lolipop at the light by the bus stop.

You must have been fooled into thinkin that the kid was tight. I

did my baby bad now I want my baby back.

Damn, just picked the wrong time to mess up. From the time

you left me up until this moment. I just get you off my mind. I know if

we could start all over again. I know things wouldn’t be the same. I

swear I swear.

 

 
Tears Away
 

 

 

Wipe your tears away

You don’t have to cry no more, no more

Wipe your tears away

You don’t have to cry no more

Take my hand and follow me

I’ve got everything you need

Long ago I had a dream

Someone would come and share the years ahead

So I waited and I prayed that he didn’t come too late

(I didn’t know, know your name, but oh)

I wanted him to say to me oh?

Come to me so that I can be in love

(How I long to be in love)

I carried on in life alone

No one to hold

But I’m still strong

Will I always be alone

Trying to wait by the phone?

Hoping one day soon you’re gonna find me

That you’ll take me by the hand

And then you’ll wipe my tears away?

Tears away, tears away

Won’t you wipe my tears away

Tears away, tears away

Won’t you wipe my tears away

Tears away, tears away

Won’t you wipe my tears away

 

 
What The Hell Do You Want
 

 

 

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

I gave you the best year of my miserable life

Every penny I made went to making your day

And making you smile

Now the well has run dry

Is that the reason you left?

Are you with another guy?

I need to know why ‘cause I’m losing my head

What the hell do you want?

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

Was it something I said, or something I done

To make you want to run away from my love?

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

Was it something I said, or something I done

To make you want to run away

There’s many other fish in the sea to be caught

So let me tell this, baby I’ll be catching when I set it off

We had a good thing, but now it’s time to move on

Stop blowing up my beeper

You made the choice to creep

But I got to be strong

What the hell do you want?

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

Was it something I said, or something I done

To make you want to run away from my love?

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

Was it something I said, or something I done

To make you want to run away

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

Was it something I said, or something I done

To make you run away

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

To make you want to run away

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

To make you want to run away

What the hell do you want from me?

Why the hell did you have to leave?

 

 
I Wanna Be Where You Are
 

 

 

Can it be I’ve stayed away too long

Did I leave your mind when I was gone

It’s not my thing trying to get back

But this time let me tell you where I’m at

You don’t have to worry ‘cause I’m coming

Back to where I should have always stayed

And now I’ve learned the meaning to your story

And is it not enough for me to stay

I wanna be where you are oh

Any where you are oh

I wanna wanna be where you are oh

Everywhere you are oh

Please don’t close the door to our future

There’s so many things we haven’t tried

I will love you better than I used to

And give you all the love I have inside

I wanna be, I wanna be, oh

 

 
Any Other Night
 

 

 

Any other night I’d let you go home

And let you walk away

Don’t fight this feeling,

Just kickback and stay with me girl

But the loneliness would kill me tonight

So baby just lay

Any other night girl

I swear it’ll be alright — alright

We spend time together talking bout your problems

Girl that’s cool with me

You need a flavor I’m the one you always call on

You depend on me

You page a brother three o’clock in the morning

You got me up out my sleep

But when I try to touch your body and caress you

You walk out on me

But you say, you say

That you’re just no ready for love right now

But I say, I say

I’m not letting you go no way no how

You’re doing everything to make me really want you

Wearing clothes so tight

But everytime I try to reach out and hold you

You put on your red light

Like some crazy ritual you try and dance for me

To turn me on

I’m aroused the way you carry on

But then you’re gone

I’m not that strong

You like to talk about getting down

But when it’s time to get to it

You don’t want to do it

But you can’t tell me you’re not feeling me

So recognize that the feeling is right

That you wanna do what I wanna do

On any other night

 

 
What I’ve Been Missing
 

 

 

You give me

All this love that I’ve been missing

You make me

Show the feelings I wanna hide

No other love compares

To the love you’re giving

You give me

What I’ve been missing at home

What is this feeling about

Oh yes this feeling I’ve been feeling

It always comes around

Whenever I’m thinking ‘bout you

Tell me what do I do

When I got a love that I’m supposed to love

You’re giving me

What I’ve been missing at home

I should be satisfied

With the love that I already have

Content about

About the things that he does

But I need so much more

So much more than he can offer

So much more than what he’s giving at home

You give me so much joy

Never knew what I was missing

Feelings I just can’t deny

No other love compares

To the love that you’ve been givng

You’re what I’ve been missing at home

 

 
Ye -yo
 

 

 

Sometimes,

Sometimes I get so lonely, lonely, lonely

I feel all by myself up here

That’s when I take a minute

To re-evaluate things

All of the things I think are special

Oooh like

When you wake up in the morning

And you see the morning sun

And you need to know the world is on your side

Who do you run to

Who can you turn to

Come on

Then the evening comes to greet you

You need someone to hold you close

And you feel you need to rest your aching mind

Who can you run to

Who can you turn to

Well see the sun’s in the east and the moon reflects

Like the knowledge and wisdom, I manifest

If you wanna go to heaven lay up on my breast

I’m ye yo, you’re ye yo

I say the sun’s in the east and the moon reflects

Like the knowledge and wisdom, I manifest

If you wanna go to heaven lay up on my breast

I’m ye yo, you’re ye yo

Ye yo, ye yo, ye yo…..


 

Adblock
detector